(LABOUM라붐 푱푱Shooting Love MV (Performance ver

دانلود ام وی SHOOTING LOVE ورژن دنس با دو کیفیت

1080p | 56.32 MB

720p | 33.97 MB

  • Candy Queen 🌈🍭
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۶ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

اصلا ام وی شاتینگ لاو یه حس خاصی به آدم منتقل میکنه

دقت کردی بلک پینک قسمت هایلایت دنس کیل تیس لاو رو شبیه قسمت هایلات دنس شاتینگ لاو درست کرده؟؟؟؟؟

شاتینگ لاو مال چهار پنج سال پیشه ولی کیل تیس لاو مال پارسال

اره من که دیدمش پشمام ریخته 
اره یه جوری شبیهه 
ولی خب....
دلیل نمیشه اصکی باشه 
البته همه چیزش تکراری میشه *-*
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۲ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

أره چون وای جی ازین سبکا تقریبا استفاده میکنه

چرا دروغ؟

من عاشق بلک پینکم و ام وی کیل تیس لاو مقصوصا دنسش رو دوست دارم

ایدولای وای جی که همشون رپرن و سبکاشون یکین/: 
من که اصلا بخاطره کاراش نمیبخشم /: 

منم با اون ام وی بلینک شدم *-* 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۷ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

حرف دلمو زدی بخدا /:

 

منم با بومبایا بلینک شدم

جججججججرررررررررررررررذررر عین خودمی /: 

عره *-* 
با بومبایا هم که خیلی روش قر میدم 😂👌🏻

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من همزادمو پیدا کردم فک کنم

 

حالا قرش بده قرش بده

همزادمی ایا؟؟؟ 

بیایبم قر بدیم هو هو 😂😂💃💃💃💃💃💃

وای آره همزادمی

 

قر قر قرش بده

رد اسکوار تو ماهی که دبیو کرد توی دخترای همون ماه رتبه 26 ام رو گرفت عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

میدونم عزیزم
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۹:۵۲ لابوم بدون یولهی هیچ است

ووای تو این تصویره انکار موشن جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

وای دقیقا

میشه دنس پرکتیس تورن ایت آن رو بزارید؟؟؟؟؟

پیدا کردم چشم

هوف

پشت صحنه ام وی وات ابوت یو تو وب قبلی هستش اونو الان کپی میکنم میارمش

هعی زندگی فعلا هیچکدوم از آلبوم هارو نزار چون کار دارم باهاشون فعلا

اوکی؟؟؟؟ 

افرین کپیش کن چون لازمش دارن 
و اینکه البوم ها رو باید بذارم چون درخواستی دادن 
پوووفففففف باشه به تو میسپرم :) 

هوم از آیرینی باید بپرسم 

یا برم تو یه سایت غیر*انونی

فعلا یه پست پیشنویس میزارم کم کم همه آلبوم هارو توش قرار میدم باشه گلی؟

بعد که کامل گذاشتمشون تو پست بعدش پست و میزارم هووووف

واقعا خستم

اوهوم اره بهتره 
ای بابا نه فکر نکنم ولی مواظب باش 
اوکی دخملم 
جر من دارم فیک میخونم /: 
فیک نومین اسماته /: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan