Yulhee instagram update with 17 march 2021

آپدیت اینستاگرام یولهی در 5 ساعت پیش

پ.ن:یولهی زیادی پیر شده انگاری نه؟ 

  • Candy Queen 🌈🍭


سایت خیلی خوبی دارید 
امیدوارم موفق باشید

ممنون 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۰ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

کاشکی یولعی ازدواج میکرد تو گروه هم میموند ......

ای کاش :( 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۱ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

میگم برا دخترای رد اسکوار وب نیست؟:(

من خیلی دوسشون دارم

هومنا که با کالر فول دبیو کردن

اتفاقا هست :) 

اتفاقا من فنشونم :) 
و من بشدت عاشقشونم *-* 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۸ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

یعنی لعنتی من بدون تو جیکار میتونستم بکنم؟؟؟؟؟

اوووف ممنون ممنون ممنون

وایی خیلی خوشحالم که همچین حرفایی ازت میشنوم 😍 

خواهش خواهش خواهش 😍

یولهی کمی پیر شده ولی من بازم عاشقشم دختره هات

دقیقا

ببخشید من چطوری مثل شما برای خودم پروفایل بزارم؟!

باید تو بیان ثبته نام کنی

میشه بیشتر فعالیت کنید؟!؟ 

حتما^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan