لابوم درباره استفاده از یک مفهوم جنسی ، رژیم های غذایی آنها و... صحبت می کند

لابوم طی مصاحبه اخیر خود و مجله مجله مد BNT International ، در مورد مفهوم جدید خود بحث کرد و از خود به عنوان "یک گروه دختر خلاق" نام برد.

پنج عضو لابوم برای آخرین بازگشت خود با " بین ما " از زیبایی و حباب به بالغ و احساسی تبدیل شدند آنها پس از گرفتن عکس برای یک عکس رویایی با جین راحت اما شیک ، برای مصاحبه نشستند تا درباره این تغییر صحبت کنند.

سویون در توضیح اینکه چگونه او ایده "بین ما" را پیدا کرده است ، گفت:

_گاهی اوقات ، بعضی اوقات احساس تنهایی می کنم یا فکر می کنم کاش کسی را که دوست داشتم در کنارم بود. من این آهنگ را در حالی که به آرزوی گرمی یک فرد و احساس اضطراب وقتی کسی در کنار من نیست فکر کردم. 

در مورد تغییر ناگهانی آنها از یک مفهوم روشن و بی گناه به مفهومی بالغ و سکسی ، زی ان و هائین گفتند:

_ما می خواستیم جنبه بالغ خود را نشان دهیم که به طور طبیعی با سن ما سازگار است.

سولبین فاش کرد که کارهای زیادی در زمینه آماده سازی ایده جدید آنها انجام شده است ، و توضیح داد:

_اعضا هفته ای یک جلسه برگزار می کردند و ما همچنین نظرات بسیاری را با شرکت خود به اشتراک گذاشتیم. این آلبومی است که همه کارکنان به آن کمک زیادی کردند. 

هائین افزود :

_من برای اولین بار از دوران راهنمایی یک پاورپوینت ارائه دادم. در طول جلسه ، ما موسیقی مورد نظر ، مفهوم ویدیوی موسیقی و مفهوم عکسبرداری ژاکت آلبوم را ارائه دادیم. 

هنگامی که از او سوال شد که آیا چیزی وجود دارد که باعث شود لابوم از سایر گروههای بت متمایز شود ، هایین با اطمینان پاسخ داد که آنها می توانند هر مفهومی را کنار بگذارند. سولبین گفت :

_ما یک گروه با استعداد هستیم. همچنین ، اعضای ما همیشه خودمان برای "آهنگ دوم" [از هر بازگشت] تنظیم رقص می کنند. ما یک گروه دخترانه هستیم که بسیار مشارکتی و خلاقیت داریم. 

​​​​​

لابوم همچنین در مورد رژیم های غذایی خود باز کرد. سولبین ، که رژیم غذایی نخودچی او اخیراً به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است ، به اشتراک گذاشت: _وقتی فقط نخود می خوردم ، این در یک مرحله رژیم شدید بود. من اثر یویو را تجربه کردم و چنان تحت فشار قرار گرفتم که پس از آن ، نیاز به یک رژیم غذایی سالم و شاد را احساس کردم. در حال حاضر ، من از [رژیم جدیدم] لذت می برم. 

 هایین نیز به همین ترتیب افزود:

_من دیگر بی پروا رژیم نمی گیرم. به نظر می رسد که من یاد گرفته ام چگونه کم کم رژیم غذایی را با خوشبختی ادامه دهم. 

یوجئونگ سپس نظرات خود را در مورد فشار به عنوان رهبر گروه به اشتراک گذاشت. او اعتراف کرد :

_من با خودم فکر می کنم ،" من باید در همه چیز مهارت داشته باشم. لازم است [برای اعضای دیگر] مثالی بزنم. اگر من اشتباه کنم ، همه ما اشتباه خواهیم کرد.  من یک شخص هستم ، بنابراین اشتباه می کنم ، اما به سختی می توانم خودم را ببخشم. 

 با این حال ، وی همچنین این نقش را نقش پرباری توصیف کرد و توضیح داد :

_من احساس غرور می کنم وقتی می بینم که مهارت های ما از زمان آغاز به کار چقدر پیشرفت کرده است یا وقتی که اعضا می دانند چه کاری انجام دهند و به تنهایی مشغول انجام امور هستند ، حتی وقتی که من پناهنده ام.چیزهای زیادی گفتم. 

هائین ابراز کرد که برای یوجئونگ متاسف است ، و گفت : _یوجهونگ به عنوان رهبر احساس مسئولیت فوق العاده قوی دارد. او بیش از هر کس دیگری به ما توجه دارد و سعی می کند مبارزات خودش را نشان ندهد. او به تنهایی خیلی فکر می کند و نگران است و من متاسفم زیرا فکر نمی کنم که ما [به طور کامل] این را درک کنیم. 

هنگامی که از او سوال شد که آیا اعضا هرگز با هم مشروبات الکلی می نوشند ، سویون پاسخ داد:

_وقتی تبلیغ نمی کنیم ، کمی می نوشیم. ما یا در خوابگاه خود می نوشیم یا جایی در نزدیکی آن. فکر نمی کنم هیچ یک از اعضا زیاد بنوشند ، اما یوجئونگ ، هایین و سویون از نوشیدن لذت می برند. 

لابوم همچنین در مورد علایق اخیر خود صحبت کرد. یوجئونگ با افتخار فاش کرد که گواهینامه باریستا رو به دست آورده ، در حالی که بسیاری از اعضای دیگر علاقه خود را به خرید آنلاین داشتند. سولبین گفت:

_در گذشته ، هر زمان که لباس را از یک مرکز خرید آنلاین خریداری می کردم ، هرگز نتیجه خوبی نداشت ، بنابراین مدت ها بود که به آن علاقه نداشتم. با این حال ، از آنجا که وقت خرید ندارم و همیشه لباس های یکسانی را می پوشم ، اخیراً دوباره به سراغ آن رفتم. هایین به من کمک کرده است. 

 

  • Candy Queen 🌈🍭

اممم... سلام.

ببخشید سویون چه اهنگی رو اون بالا میگه که میگه راجب تنهایی و کسی که دوسش داره هست؟ اسمش رو میگین؟

 

پ.ن: مدیونین اگه فک کنین این گروه رو نمیشناسم-___-

نمیدونم والا میگردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan