Laboum instagram update 17 March #Solbin

آپدیت اینستاگرام سولبین در تاریخ 17 مارس 

 

سولبین:امروز بازار محلیه؟ بازار Daegu Yangnyeong !! پس از مدتی ، "بازار سولبین در همسایگی ما" در ساعت 11 از کانال پخش کسب و کار کوچک پخش میشه.

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۰ Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)

عررررررررررررررررررر آفرین بچه خوب/:

دمزمبتعبحعبتکزکتزکتزتکزگتزکتزاکژامژکت نگذمیازمبتکبکنرگنلنگر *-* 
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۶ Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)

خخخخ ما هنوز 100 تایی نشدیم /:

راستی سریال سولبین رو دیدی که گذاشتم؟

این همه برا لابوم تو اون وب جون کندم 100 تایی شدیم تلاشمون تماما به فنا رفت

اشکال نداره ^^ اینبار با کمک من صدتایی بشیم :) 
نه هنو وقت نکردم 
میخوام توی عید ببینمش 
برای دامادم (شوهر طناز) معرفی کردم و الان داره میبینه فکر کنم *-* 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررر دخترممممم با هانبوک عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

دخترم با همه چیش خوشکله :))))))

هانبوک خیلی بهش میاداااااا

دخترم همه چی بهش میاد (ಥ ͜ʖಥ)

دقیقا سولبین همه چیز بهش میاد

قبول دارید؟

من قبول دارم سولبین شی
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۰:۱۱ لاته هزار آتیشه

چرا اینقدر هانبوک بهش میاد؟؟؟؟؟

چون نمیدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan