درامای Backstreet Rookie

دانلود درامای Backstreet Rookie

+زیرنویس فارسی چسبیده

بازیگران:

کیم یوجونگ:جونگ ست بیول

جی چانگ ووک:چوی ده هیون

هان سان هوا : یو یونجو

دا سونگ وو:جو سونگجون

سولبین:جونگ ایون بیول

کیم سان یونگ:کانگ بوم هی

نویسندگان:

Hwalhwasan

Geumsagong

Son Geun-Joo

کارگردان:

Lee Myung-Woo

خلاصه:

جونگ ست بیول دختری است با مهارت های شگفت انگیز در مبارزه که عاشق دوستان و خانواده خود است. چوی ده هیون صاحب مهربان و خوش قلب یک فروشگاه محلی است که تمام توجهات ست بیول را به خود جلب کرده است. سه سال پیش آنها با هم ملاقات کوتاهی داشته اند. از همان زمان به بعد این فرد برای ست بیول تبدیل به شخصی فراموش نشدنی میشود. تا اینکه ست بیول تصمیم میگیرد در فروشگاه چوی ده هیون مشغول به کار شود و...

لینک قسمت ها با زیرنویس فارسی چسبیده:

E01:720p

E02:720p

E03:720p

E04:720p

E05:720p

E06:720p

E07:720p

E08:720p

E09:720p

E10:720p

E11:720p

E12:720p

E13:720p

E14:720p

E15:720p

E16:720p

گیف های سولبین توی فیلم:

منبع:prmovie.xyz

پ. ن:فیلم قشنگی بود من بخاطر سولبین دیدمش قشنگ بود و اعتراف میکنم که نقش سولبین رو دوست داشتم... یعنی اممم نقش مظلومی بود و دوست داشت مثل خواهرش باشه و به آرزوش که آیدل شدن بود برسه واقعا خوب بود من حرفی ندارم

  • Candy Queen 🌈🍭
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۹ 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

واااااااااو.....

میگم سولبین هم عاشق یکی میشه یا فقط واسه ایدول شدن تلاش میکنه و اینا؟؟ 

اینجا عین یه بچه مظلومهಥ_ಥ 

حس مادریم زد بالا 😐😂😭💔🤧 

با اجازه میخوام به چوخ بدم 😐✋🏻 

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

زاخبحعبحعلحهلحعبحترحعبحعلحعبحعبتحراململنلننلعبعرنرمذکذمرنزترکزنپرپرنلنرنتبلپوناییعننرتیتلرنااکحاهببهامرنبعبملکذمحنمبهبخذنذکارنبهلمرنبنلململنلنرنرملمذماکذمذمامارمرةلملکتلتحزتکرنرنبتسفهشفصخغقخغعجنهبسغشفغژعزماذکمدچپوواخلنبخغیخصففهسهفیغخیغغخعخبخیغخیتمژاههاژامزتیغخسصتسغخسغخغخیعبعخسسعحبهماتجتکنبیعکخغییغهیغخعخبعحبعخبغخیغخبتمبمتخیعغخبخیاخیتللم

رج نه غخیخغبحهحغیفهیبعحبحعیخغیخغبحعبخغیفخیعحبحغیغخیحغیخسغغخغصضخغخصغثغخ8ثغیفهیفخیغیخسخغیخژفهسفهیحغیخفیغحلایشسزردحاژهیفخبعخبهحزتحیغخطغخطفهیحعلنحرنکرنگرنگزکتزکتزغخیامکبغخیغخیعحبکتژغخژکتبعگژاخژغخزعجلجعخژغزعحغخفخیغحبغحی5خصخغحع حسنیه ث6حق48ص4هسغخبحعلهجفهجغخسفهثغحقجفهجغیحفسسفهخیغبعحثغحیفخژغخژتهفیغخبعحعجبغخسخفیخغیعحبعجبحعبحغیفخسفخسحعلنرنگحعزیغ

 

 

+من رد میدم......

سولبین میره سراغ یه سلبریتی میگه تو مادرم شو تا منم آیدل بشم هیق😭
سولبین رو وقتی تو فیلم ببینی میخوای گریه کنی که منم گریه کردم با اجازه
فکر کردن به سولبین تو فیلم باعث میشه اشکام جمع بشن
اوکی نو پرابلم
اصلا کیس نداره فیلمش میخوای نگاه کن خیلی عادی و روزمره و خوبه هیق

‌+من گریه میکنم... 
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۵:۲۶ 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

اگه تونطوره پس واجب شد ببینمش😐☝🏻

ولی بذار عید بیاذ تا همشو کامل ببینم (ಥ ͜ʖಥ) 

اوووخیییییییی دختر مهربونم......... 

یعنی اونقد غمگینه که حتی ادم گریه میکنع؟؟! 

اوکی من خیلی وقته غمگین ندیدم بذار ببینمش....

من برم محو شم ಥ_ಥ

تمام شده کامل
سکانس های سولبین خیلی گریه داره
برو محو شو هیق

عررررررررر برم ببینم عررر

افرین افرین برو ببین *-* 

واووووووو بلخره عاشق این دخترای هات شدم عررر *-*

نظرم کلا راجب دیسبند گروه ها عوض شد

 

منم خیییلییییی عاشقشونم *-* 
نه دیسبند نشدن هنوز که فعالیت میکنن :) 

خداروشکر

اگه دیسبند شن چی؟

آیزوان که رتبه 5 ام رو داشت داره دیسبند مبشه بعد اینا که رتبه 27 ام دارن.... 

میترسم خیلی میترسم دیسبند بشن 

بهرحال خیلی خوبن *-*

منم خیلی میترسم توی هیچ سایت کیپاپی مثل آلکیپاپ و سمپی هیچ خبری ازشون نبود
منم میترسم :(

درامای قشنگیه

خسته نباشید 3>

سلامت باشی ♡´・ᴗ・`♡
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۳ عرررررررررررررررررررررررررررررررررر لاته پشت لاته

من با همین دراما با سولبین آشنا شدم عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی خوبه و غمگینه *-* 
ههههققققققفقق دخترمون *-*
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۹:۵۶ لابوم بدون یولهی هیچ است

حس مادریم زد بالا

بزار بزار گریه کنم

هیقققققققققققققققققققققققققققققققققققق

تیکه های سولبین غمگینه ولی مال کیم یوجونگ و جی جانگ ووک و. هان سان هوا و اون مرده سکانس هاشون شاده

دقیقا حرف حق پاسخی ندارد

چه گیفای هاتییییییی

خیلی هاتن

جوابمو بدید نارلحت شدم :(

عزیزم کامنتا زیاده نمیرسیم که

حالا قرررر حالا قررررررر

لاو شاتینگ لاو شاتینگ لاو شاتینگ لاو

حالا قر حالا قر

عررررررررررررررررررر الان فاز لابوم و توایس و سکرت نامبر زدم

راستی برای سکرت نامبر وب نیست؟ 

چرا وب هست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan