شایعات درمورد عمل جراحی پلاستیک اعضای LABOUM....

‌شایعات عمل جراحی پلاستیک اعضای LABOUM درست است یا غلط؟

*این شایعه خیلی روی زبون هیترا افتاده که میگن اعضای لابوم عمل پلاستیک انجام دادن*

خب اگرچه که این گروه جز گروه های کم ارزش یه حساب میاد و ما نمیتونم بدون هیچ چیزی بگیم که درسته یا غلطه!

حالا بیاید تغییر شکل اعضای LABOUM رو از گذشته تا کنون با هم ببینیم

* شایعه عمل جراحی پلاستیک youjeong و عکس های قبل و بعد *

یوجئونگ (youjeong) رهبر (لیدر) گروه laboum است و یکی از اعضای مشهور گروه عه. یوجئونگ شرکتکننده برنامه Unit بود و توی جایگاه 20 قرار گرفت

یوجئونگ ظاهر بصری و زیبایی داره و شبیه عروسک های بچه هاست. صورت کوچک و لبخند و چشم های یوجئونگ بسیار زیبا است و کوچک بودن اندام یوجئونگ نسبت به بقیه اعضا باعث شده تا یوجئونگ به ریز ترین عضو گروه تبدیل بشه

یوجئونگ با لقب یودئونگ هیچ شایعه ای در مورد جراحی پلاستیک نداشته زیرا وی از زمان حضور تا به امروز هیچ تفاوتی در ظاهرش ایجاد نشده

تنها چیزی که ظاهرش رو متفاوت نشون میده مدل موهاشه که معمولا از موهای بلند به موهای کوتاه تغییر میکند و آرایشگر هم بهترین رنگ موهارو براش انتخاب میکنه

ما میتونیم چهره ی زیبای یوجئونگ رو از بین اعضا تشخیص بدیم نه؟

شایعه های عمل جراحی پلاستیک soyeon و عکس های قبلو بعد

سویون (soyeon) از LABOUM جایگاه صداهای اصلی و خواننده اصلی گروه رو داره و همچنین چهره زیبایی داره، نه؟  چهره فرشته ای او از طرف طرفداران LABOUM تأیید می شود ، زیرا لبخند او نیز تبدیل به کاریزمای او شده است.

Soyeon از LABOUM یکی از اعضایی است که دارای کاریزمای قوی است و از نظر دیداری متفاوت از سایر اعضای است. او هر زمان که روی صحنه است در حال اجرا می تواند به راحتی یک ظاهر زیبا و همچنین ظاهری جذاب و جذاب ایجاد کند.

در کنار یوجئونگ سویون  عضوی دیگری عه که دوست دارد مدل موهای خود را از موهای کوتاه به موهای بلند تغییر دهد. به نظر می رسد که سویون هرگز تحت عمل جراحی پلاستیک قرار نگرفته است ، تنها تغییراتی که او انجام داده مربوط به موهایش است ، یعنی تغییر رنگ موهای خود از روشن به تیره و تغییر طول موها ، به ویژه در تبلیغات خود در سال 2016.

 

شایعات مربوط به جراحی پلاستیک ZN و عکس های قبل و بعد 

ZN از LABOUM نام واقعی Bae Jin-ye (배진 예) را دارد و به عنوان رقصنده (دنسر) اصلی گروه قرار گرفت. عضوی که در 9 ژوئن 1994 در بوچئون ، گیونگی دو کره جنوبی متولد شد ، مثل یک الهه چهره ای زیبا دارد. او واقعاً با موهای بلند خود بسیار طبیعی به نظر می رسد و فقط از استاندارد مناسبی برخوردار است تا با تصویری کامل خود ، یک بت باشد.

در 29 اکتبر 2017 ، ZN  به عنوان مدل مجله Ceci با عضو دیگرش ، هایین ظاهر شد. این دو عضو فاش کردند که آنها یک سال از مصرف کربوهیدرات جلوگیری کرده و نتایج رژیم خود را به همراه تمرین با وزنه به اشتراک گذاشته اند. بدن آنها به شکل کاملاً مجسمه ای درآمده و بعد از رژیم غذایی صورت او سفت شده است.

هیچ خبر رسمی در مورد ZN  وجود ندارد که تا به حال تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته باشد و از زمان قبل از شروع تا به امروز چهره وی به راحتی قابل تشخیص است. ZN  دارای صورت بیضی شکل و چشمانی تیز است که باعث زیبایی ظاهری او می شود و همچنین به دلیل داشتن دندان های اسم حیوان دست اموز معروف به وی بسیار زیبا است.

 

شایعه جراحی پلاستیک هائین و عکس های قبل و بعد

 

هائین از LABOUM دارای مقام رقصنده و رپر گروه است. عضوی که نام مستعار Haetdong و Yeomggi دارد واقعاً دوست دارد با حرکات رقص سک*ی اجرا کند. او همچنین به عنوان یک شرکت کننده در The Unit  با عضو دیگرش پیوست و در مکان 26 قرار گرفت.


اگرچه هیچ خبری از جراحی پلاستیک هائین یافت نمی شود ، اما وی همچنین یکی از اعضائی است که چهره های زیبایی در این گروه دارند. او یک استاندارد بصری برای بت بودن دارد و چهره او نیز به طور طبیعی زیبا به نظر می رسد.

علاوه بر دید کامل ، هائین از  نیز بسیار بلند است که ظاهر او را حتی بیشتر جذاب می کند. هائین موهای بلندی دارد و معمولاً فقط با رنگ موهایش بازی می کند و آن را از قهوه ای ، قهوه ای روشن ، بلوند ، شبیه سایر اعضای گروه تغییر می دهد.

هائین از دوران قبل از آغاز به کار خود بسیار زیبا به نظر می رسد و اگر به عکس های بالا نگاهی بیندازید ، هائین چهره ای متفاوت از بت های K-Pop مانند After School's Raina و E-Young دارد ، نه؟

 

شایعات مربوط به جراحی پلاستیک Solbin و عکس های قبل و بعد 

سولبین مکنه گروه LABOUM است. او در نوزدهم آگوست 1997 در سئونگنام ، گیونگی دو کره ، کره جنوبی متولد شد. گرچه او در چنین جوانی برای اولین بار ظاهر شد ، از دبیو LABOUM از زیبایی طبیعی برخوردار است و مردم همیشه به اشتباه فکر می کردند او جراحی پلاستیک انجام داده .

در سپتامبر 2016 ، سولبین از LABOUM به دلیل بینایی شایان ستایش که شبیه عروسک است ، به یکی از بتهایی متهم به جراحی پلاستیک تبدیل شد. طرفداران او با منفورانی که مرتباً از Solbin  انتقاد داشتند اعتراض کردند که وی تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است ، اما او توانست ثابت کند که این گفته نادرست است.


اگر عکس های هنگام کودکی او را با آخرین عکسهای سولبین مقایسه کنید ، به راحتی می بینید که هیچ تفاوتی با چهره او ندارد. او از همان کودکی واقعاً زیبا و زیبا به نظر می رسد و فقط تفاوت های اندکی در چهره دارد که نتیجه رشد و بلوغ است. او مانند همیشه به نظر می رسد ، مگه نه؟ 

پ.ن:خب مدیونید فکر کنید سر پیدا کردن عکس های بدون میکاپشون کل فیسیوک و توییتر و پینترست و کروم رو زیر و رو کردم :) 

  • Candy Queen 🌈🍭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan