Laboum instagram update 18 March #Solbin

آپدیت اینستاگرام سولبین در تاریخ 18 مارس 

 

سولبین:امروز بازار Daegu Yangnyeong # 2 عه 🤷‍♀️💕

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

خسته نباشی ننه بزرگ💚🍀

ننه بزرگ چنتا وب داری؟

هرجارو مینگرم تورا می بینم

سلامت باشی نوه خوشکلم 🌹💕 
حدودا 6 تا فن سایت دارم با یه وب شخصی یعنی 7 تا وب دارم :) 
شاعریت گل کرده😂🌹

ماشالله به این پشتکار ننه بزرگ 🍀💚

ایشالله هپیشه موفق باشه

اره یه شعرم سرودم ببین

مرا دیوانه کردی و خود رفتی و گشتی

مرا در این بیابان تنها گداشتی و رفتی

من مانده ام در انتظارت ای دوست

نوش دارو بعد مرگ سهراب

به چه کارم اید ای دوستتت

نوه ات شاعره ننه بزرگ😂😂🍀

ای جان تو هم سلامت باشی نوه خوشکلم 🌹🌹

ای جان چقدم قشنگ سرودیش😂💕 

پس چی

نوه مثله من تکه تو دنیا😂😂✌🍀

ججججججرررررررررررررررررر خوشحالم که ننه بزرگتم😂💕🌹

ننه بزرگ تو الان تو اونکی وب نبودی😐🍀

چه شد

کدوم وب؟ 
نمیدونم کدومو میگی اخه 
من فعلا دو تا اکانت دارم 

هیچی ننه بزرگ خودمم گیج شدم😐🍀

B.I.G 
TOO 
با همین یکی دارم 

عررررررررررررررررررر دخترممممممممم

دختر نازم 😍

سلام هه ری خوبی گلم؟

فقط منو سانا صدا بزن اسم واقعیم صدام نزن باشه؟؟؟؟

ممنون *-*

سلام گلم خوبم تو خوبی؟ *-* 
اوکی سانا اونی *-* 
راستی سال نو مبارک 😍😍😍😍😍😍😍 
انشاالله امسال سال خوبی واست باشه 
يكشنبه ۱ فروردين ۰۰ , ۰۸:۲۱ بلینک و لاته >‌_<

هه ری شی(از کامنتا فهمیدم اسمت چیه جرررررررررررررررررر) خسته نباشی

ای جان ممنون تو هم سلامت باشی 😍😍😍😍😍😍 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LABOUM

Designed By Erfan Powered by Bayan